مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:222023-01-28اقتصادي

غفلت از تبلیغات در حوزه گردشگری تیران 


فرماندار تیران و کرون با اشاره به فرصت های گردشگری این شهرستان گفت: از انجام فعالیت های تبلیغی و بازاریابی در این حوزه غفلت شده است.

- علی محمدی کیا در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آثار تاریخی جذاب، طبیعت بکر، موقعیت جغرافیایی و تنوع صنعت گردشگری در تیران و کرون، اظهار کرد: سرمایه گذاری خوبی در حوزه راه اندازی اقامتگاه و صنعت بوم گردی توسط بخش خصوصی رقم خورده، اما تمام این پتانسیل فعال کمتر معرفی شده است.

وی افزود: با توجه به روند رو به رشد سرمایه گذاری و لزوم فعال سازی صنعت گردشگری در این خطه، تلاش برای اطلاع رسانی و فعالیت تبلیغی ضرورت دارد.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه تنوع تبلیغات نیز مهم است، تصریح کرد: فضای مجازی، تبلیغات شهری و استانی و بین راهی و همچنین بازاریابی به واسطه آژانس های مسافربری لازم است.

وی مدیریت شهری را برای هم افزایی بین بخش خصوصی و دولتی برای رونق این صنعت محور قرار داد و اذعان گفت: فعالیت تبلیغی برای جذب گردشگر به واسطه فعالیت های تبلیغی انجام شود.

محمدی کیا برگزاری رویدادهای فرهنگی نوروزی برای جذب توریست را توصیه کرد و یادآور شد: رویدادها می تواند فرصتی برای معرفی شهرستان و جذب گردشگر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از تبلیغات در حوزه گردشگری تیران 

غفلت از تبلیغات در حوزه گردشگری تیران